Tee huonevaraus
 
 
 
Muutamia jäljellä Täynnä
Huom! Yllä olevat merkinnät ovat viitteellisiä ja pätevät normaali-hintoihin. Tarjous sekä kiintiö-koodeilla voi silti olla vapaita huoneita.
PleaseWaitWhileLoading

Hotelli Haikon Kartano

Kartanohotelli Haikko

Ohjatut liikuntatunnit Kylpylässä

 

Jumpat tarkoitettu hotellivieraille ja myös lähialueen väelle. Lisätietoa hoitovaraamosta puh.019-576 0355.

Vesijumpat hotellivieraille kevätkaudella alk. 13.1.2014

Maanantai - Lauantai klo 10.00-10.30 Kylpylän altaalla.
Ohjaajana kylpylän liikunnanohjaaja.
Vesijumppa on ilmainen hotelliasukkaille. 

Kylpylän muut liikuntatunnit

Valikoimasta löytyy seuraavat ohjatut liikuntatunnit: jumpat, saunajooga ja kahvakuula.

Hinta: hotelliasukkaille 5 €/kerta, muille 9 €/kerta tai 80 €/10-kerran sarjalippu. Smartum-setelit kelpaavat maksuvälineiksi. Ennakkoilmoittautuminen vain saunajoogaan: hoitovaraamo@haikko.fi

 

Viikon kovin treeni -tuokio alk. 13.1.2014

Maanantaisin klo 18.15-19 Haikon Kylpylän liikuntasalissa
Ohjaajana Pasi Pekkala

Vastuksena sekä apuna käytetään kaikkea mahdollista kahvakuulista kuntopalloon sekä steplaudasta nyrkkeilysäkkiin.
 

Kahvakuula alk. 17.1.2014

Perjantaisin klo 18.00-18.45 Haikon Kylpylän liikuntasalissa
Ohjaajana Pasi Pekkala
 

Saunajooga alk. 18.1.2014

Lauantaisin klo 10.30 Haikon Kylpylän Tilaussaunassa. Vaihtuva vetäjä

Huom! Ennakkoilmoittautuminen perjantaisin klo 18.00 mennessä: puh. 019 576 0355, hoitovaraamo@haikko.fi

Jumpat kevätkaudella alk. 15.1.2014

Keskiviikkoisin klo 18.00-18.45 Haikon Kylpylän liikuntasalissa.

Ohjaajana FM, Personal Trainer Päivi Pelkonen tai Charlotta Laukkanen

Kevätlukukausi ke 15.1-ke 14.5.2014, tuntien teemat:

Ke 15.1. Zumba
Ke 22.1. RVP
Ke 29.1. Syvävenyttely
Ke 5.2. Body
Ke 12.2. Lihaskunto
Ke 19.2. Syvävenyttely
Ke 26.2. Intervalli+voima
Ke 5.3. RVP
Ke 12.3. Lihaskunto
Ke 19.3. Syvävenyttely
Ke 26.3. RVP
Ke 2.4. Zumba
Ke 9.4. Kehonhuolto
Ke 16.4. Intervalli+voima
Ke 23.4. RVP
Ke 30.4. VAPPU( EI TUNTIA)
Ke 7.5. Body
ke 14.5. Lihaskunto

Tuntien kuvaukset:

Lihaskunto – tunnilla kehitetään ja vahvistetaan monipuolisesti koko vartaloa erilaisin lihaskuntoharjoittein

RVP – Reisi-Vatsa-Pakara tunnilla keskitytään näiden alueen lihasten vahvistamiseen erilaisin lihaskuntoharjoittein

Body – helppoa askellusta noin 15-20 min, lopputunti vahvistavia lihaskuntoliikkeitä

Intervalli+voima – intervallitunti, joka sisältää tehokkaita lihaskuntoliikkeitä ja sykkeenkohotuksia vuorotellen

Kehonhuolto – tunti sopii kaikille kehonsa huoltamisesta kiinnostuneille. Tunnilla keskitytään niska-hartiaseudun sekä selkälihasten vetreyttämiseen sekä keskivartalon vahvistamiseen. Lopuksi venyttelyä. Tunnilla ei tarvita kenkiä (joko paljain jaloin tai tossut/tarrapohjaiset sukat).

Syvävenyttely - tunnilla keskitytään avaamaan kiristyneitä lihaksia ja parantamaan lihastasapainoa venyttelyn avulla. Tunnilla ei tarvita kenkiä (joko paljain jaloin tai tossut/tarrapohjaiset sukat).