Tee huonevaraus
 
 
 
Muutamia jäljellä Täynnä
Huom! Yllä olevat merkinnät ovat viitteellisiä ja pätevät normaali-hintoihin. Tarjous sekä kiintiö-koodeilla voi silti olla vapaita huoneita.
PleaseWaitWhileLoading

Hotelli Haikon Kartano

Kartanohotelli Haikko

Tiedotteet

Haikosta vuoden paras kokoushotelli 2007

Kirjoittaja Ylläpitäjä 18.01.2007

Tiedotteet »

”Valmennusyrityksenä arvostamme erityisesti kokous- ja koulutuspaikan luotettavuutta. Valmennuksen järjestäjällä on viime kädessä vastuu koko koulutustapahtumasta. Yhteistyön on toimittava eri osapuolten välillä. Tässä Haikko on onnistunut erinomaisesti”, kiittää Mercuri International Oy:n toimitusjohtaja Kim Mäki. 

Hotelli Haikon Kartano on valittu vuoden 2007 parhaaksi kokous- ja kongressihotelliksi. Vuoden kokoushotelli julkistettiin Helsingin Messukeskuksessa Matka 2007 -messujen yhteydessä torstaina 18.1.

Vuoden kokoushotellin valitsee vuosittain myynnin ja johtamisen konsultointi- ja valmennusyritys Mercuri International. Valinnalla se haluaa tuoda esiin koulutuspaikan ensiarvoisen merkityksen valmennustapahtuman onnistumiselle. Vuoden kokoushotelli valitaan kymmenien kongressi- ja koulutushotellien joukosta.

”Haikolla on pitkät perinteet kokoushotellina. Olemme panostaneet erityisesti kokous- ja kongressipalveluumme koko 40-vuotisen historiamme ajan. Myös henkilöstön ammattitaitoon ja motivaatioon olemme kiinnittäneet erityistä huomiota”, kertoo toimitusjohtaja Veikko Vuoristo Vuoristo-yhtiöt Oy:stä. Hänen mukaansa Haikon kilpailuetuna ovatkin palveluhenkiset ja aina paikalla olevat kokousisännät ja -emännät.

Mercuri International valitsi vuoden parhaan kokoushotellin nyt 21. kerran. Haikko on saanut tämän kunniamaininnan useimmin - vuoden 2007 valinta on jo 6.kerta! Mercuri seuraa tarkasti käyttämiensä kokoushotellien tasoa keräämällä jokaisen tilaisuuden jälkeen palautteet niin osallistujilta kuin konsulteiltakin.  Suomessa valmennustilaisuuksiin osallistuu vuosittain liki 30 000 ihmistä. Suomen Mercuri on osa kansainvälistä Mercuri-konsernia, joka toimii yli 40 maassa.

Hyvä, oppimista tehokkaasti tukeva ilmapiiri on monen asian summa. Käytännön järjestelyt, koulutuspaikka, majoitus ja ruoka ovat tärkeä osa koko kehittämistapahtumaa varsinaisen valmennuksen lisäksi. ”Mercurissa olemme siirtämässä osaa myynnin ja johtamisen kehittämisohjelmista verkkoon.  Tämä korostaa entisestään koulutuspaikan ja kasvotusten tapahtuvan oppimisen merkitystä, ei suinkaan vähennä sitä”, Kim Mäki muistuttaa.

Myös hotellien oheispalveluilla on oma tärkeä tehtävänsä osaamisen kehittämisessä. Työntäyteisen kehittämispäivän lomassa osallistujat arvostavat virkistäytymisen mahdollisuutta. Valitsijat kiittivätkin Haikon Kartanoa myös siitä, että se on kehittänyt uusia, ainutlaatuisia oheispalveluja. Uusimmat niistä ovat huippukylmähoito ja SoundWave-rentoutusstudio.

Lisätietoja:

Mercuri International Oy
Toimitusjohtaja Kim Mäki
puh. 09-681 681 tai 0400 413 359

Hotelli Haikon Kartano
Toimitusjohtaja Veikko Vuoristo
puh. 0400 401 450

Varatoimitusjohtaja
Kai Mattsson
puh. 040 829 2600

Takaisin